B ... Vaše nemovitost musí být na očích,
dokud se neprodá

 

To, co vypadá jako samozřejmost, zdaleka samozřejmostí není. Nabídka vaší nemovitosti se sice možná na začátku objeví na nejrůznějších místech v novinách a na internetu. Ale stačí, aby uplynul týden nebo dva a nenávratně zmizí. A pokud úplně nezmizí,  téměř nikdo ji už nevidí. Zapadla.

 

Z tohoto důvodu dlouhodobě investujeme velké prostředky do toho, aby nemovitost zůstávala zájemcům na očích, dokud se neprodá, a to mimo jné na nejvýznamnějších realitních webech. Jsou to:

  • www.sreality.cz
  • www.nemovitosti.cz
  • www.reality.cz
  • www.reality.idnes.cz
  • www.rajrealit.cz

a téměř 40 dalších nejznámějších realitních webů. Každý týden dostanete do e-mailové schránky zprávu o tom, kolik zájemců si vaši nemovitost na internetu prohlédlo a kolik z nich k ní poslalo dotaz či si zažádalo o prohlídku.

 

V realitním magazínu .

Náš realitní magazín vychází každý měsíc a má největší náklad mezi všemi realitními tiskovinami v ČR
– více než 1 150 000 ks. Distribuce mimo jiné probíhá protřednictvím významných deníků, např.  MLADÁ FRONTA DNES.

 

Na vývěskách ve vašem regionu.

Tři nejlepší fotografie a stručný výstižný popis na frekventovaných místech ve městech vašeho regionu.

 

Prošli jsme dosud dvě nezbytná kola prodejně
- nákupního procesu vaší nemovitosti.
Čeká nás vás rozhodující třetí kolo.

Pokud se vám podařilo správně nastavit cenu,
připravte se na to, že ....

 

    

 

 


Tvorba webových stránek zdarma Webnode