B ... Vaše nemovitost musí být na očích,
dokud se neprodá
To, co vypadá jako samozřejmost, zdaleka samozřejmostí není. Nabídka vaší nemovitosti se sice možná na začátku objeví na nejrůznějších místech v novinách a na internetu. Ale stačí, aby uplynul týden nebo dva a nenávratně zmizí. A pokud úplně nezmizí, téměř nikdo ji už nevidí. Zapadla.
Z tohoto důvodu dlouhodobě investujeme velké prostředky do toho, aby nemovitost zůstávala zájemcům na očích, dokud se neprodá, a to mimo jné na nejvýznamnějších realitních webech. Jsou to:
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
a téměř 40 dalších nejznámějších realitních webů. Každý týden dostanete do e-mailové schránky zprávu o tom, kolik zájemců si vaši nemovitost na internetu prohlédlo a kolik z nich k ní poslalo dotaz či si zažádalo o prohlídku.
V realitním magazínu .
Náš realitní magazín vychází každý měsíc a má největší náklad mezi všemi realitními tiskovinami v ČR
– více než 1 150 000 ks. Distribuce mimo jiné probíhá protřednictvím významných deníků, např. MLADÁ FRONTA DNES.
Na vývěskách ve vašem regionu.
Tři nejlepší fotografie a stručný výstižný popis na frekventovaných místech ve městech vašeho regionu.
Prošli jsme dosud dvě nezbytná kola prodejně
- nákupního procesu vaší nemovitosti.
Čeká nás vás rozhodující třetí kolo.
Pokud se vám podařilo správně nastavit cenu,
připravte se na to, že ....